Loading
Ga naar de mobiele versie ›

Een ongepaste opmerking of spam doorgeven.

Wil je de reactie verwijderen?

Onjuiste gegevens doorgeven: locatie, type, omschrijving, enz.

Voeg deze cruisingzone aan je website toe door de onderstaande code te kopiëren.


Voorbeeld

  1. Gays-Cruising
  2. »
  3. Cruisen in Duitsland
  4. »
  5. Cruisen in Nordrhein-Westfalen
  6. »
  7. Cruisen in Horn-Bad Meinberg
  8. »
  9. Parkplatz gegenüber vom Waldschlösschen

Parkplatz gegenüber vom Waldschlösschen

Rustzone

  • Dienstregeling: Avond
  • Toeloop: Hoog
  • Privacy: Hoog

dies ist noch ein sehr ruhiger Parkplatz. Auch bei schlechtem Wetter ist es dort möglich. Weil dort auch eine Hütte steht. Sehr geeignet gerade für die jüngere generation. gern gesehen im alter bis 40j...

Da dort Tagsüber viele Wanderer sind, ist es sinnvoll abend bzw Nacht ab 22 uhr sich dort blicken zu lassen.

0 perso(o)n(en) op dit moment

Opmerkingen (11)

Opmerking verzonden
Log in om een opmerking te posten
Xandir84
Xandir84

Am Fteitag um 21:00

In antwoord op Abmelken (De opmerking weergeven)

Diesen Freitag ab 16 Uhr werde ich wieder warten. Hoffe nicht wieder umsonst

Abmelken
Abmelken

Diesen Freitag ab 16 Uhr werde ich wieder warten. Hoffe nicht wieder umsonst

Xandir84
Xandir84

Heute ?

Jimmy1234
Jimmy1234

Morgen Parkplatz Beller Wald, B1 Richtung Paderborn, ab 12:00 uhr

Abmelken
Abmelken

Trifft man da überhaupt jemanden??

Xandir84
Xandir84

Jetzt ?

GayMausi
GayMausi

Bin da. Der Hybrid auf dem Parkplatz. ;-) steigt ein und wir erforschen uns gegenseitig. :-D

GayMausi
GayMausi

Ich schau die Woche mal vorbei. :)

Mc878
Mc878

Wann ist denn einer mal da?

Xandir84
Xandir84

😈

Andere cruisenzones in de buurt

Wald

Andere
Horn-Bad Meinberg, Nordrhein-Westfalen, Duitsland
1.6 km

Hauptbahnhof Horn Bad Meinberg

Transportstation
Horn-Bad Meinberg, Nordrhein-Westfalen, Duitsland
3.0 km

Gauseköte oben auf dem Berg 2 Parkplätze

Rustzone
Detmold, Nordrhein-Westfalen, Duitsland
4.2 km

Parkplatz Beller Wald

Rustzone
Horn-Bad Meinberg, Nordrhein-Westfalen, Duitsland
7.1 km
Registreer je gratis

 

Je moet ingelogd zijn om de pagina waartoe je toegang wilt krijgen weer te geven

We gebruiken functionele cookies voor het goed functioneren van de website, anonieme analyses en advertenties. Onze partners kunnen uw gegevens opslaan, delen en beheren om gepersonaliseerde advertenties aan te bieden. U kunt uw instellingen hier of in Cookiebeleid accepteren of aanpassen.

Configuratie   OK

Word lid van onze gemeenschap om mensen te leren kennen en ervaringen te delen

Ze zijn al lid!

Registreer je gratis